carrepair.infoblog.cz

Jak opravit poruchu senzoru rychlosti vozidla Mazda 3 P0500

Publikováno 17.06.2020 v 03:04 v kategorii popravak auta, přečteno: 42x

Jak opravit snímač rychlosti vozidla Mazda 3 P0500 Problémy
Mazda 3 Signál rychlosti vozidla Mazda 3 není zadán po splnění následujících podmínek a po uplynutí 4,5 s nebo více.
Mazda EPC2 11.2019 Stažení katalogů náhradních dílů
- Spínač rozsahu D nebo M ZAPNUTO
- Poloha P a N vypínače TR
- Teplota chladicí kapaliny motoru 60 ° C {140 ° F} nebo vyšší
- Otáčky turbíny 1 500 ot / min nebo více
Poznámka k diagnostické podpoře:
• Toto je nepřetržitý monitor (CCM).
• Kontrolka MIL se rozsvítí, pokud PCM detekuje výše uvedený poruchový stav ve dvou po sobě jdoucích jízdních cyklech nebo v jednom jízdním cyklu, zatímco DTC pro stejnou poruchu byl uložen v PCM.
• PENDING CODE je k dispozici, pokud PCM detekuje výše uvedený poruchový stav během prvního jízdního cyklu.
• K dispozici jsou FREEZE FRAME DATA.
• Kontrolka AT se rozsvítí.
• DTC je uložen v paměti PCM.
1.jpg

Mazda EPC Software
Možná příčina:
• Porucha VSS
• Otevřený obvod v kabelovém svazku mezi svorkou B VSS a svorkou PCM 1AY
• Zkrat na kostru v kabelovém svazku mezi svorkou B VSS a svorkou PCM 1AY
• Otevřený obvod v kabelovém svazku mezi svorkou A VSS a PCM svorka 1BC
• Zkrat na kostru v kabelovém svazku mezi svorkou A VSS a svorkou 1M PCM
• Otevřený obvod v kabelovém svazku mezi svorkou C VSS a kostrou
• Poškozené konektory mezi VSS a PCM
• Porucha PCM

Diagnostický postup
OVĚŘTE SKLADOVANÝ DTC V ABS HU / CM NEBO DSC HU / CM
• Přepněte spínač zapalování do polohy ON (Motor vypnutý).
• Ověřte uložené DTC v ABS HU / CM nebo DSC HU / CM.

VERIFY FREEZE FRAME DATA THE RECORDED
• Byly zaznamenány FREEZE FRAME DATA?

OVĚŘTE DOSTUPNOST INFORMACÍ O SERVISU
• Ověřte související servisní bulletiny nebo informace o opravách online.
• Jsou k dispozici související informace o opravě?

KONEKTOR KONTROLY VSS PRO PORUCHU PŘIPOJENÍ
• Přepněte spínač zapalování do polohy LOCK.
• Odpojte konektor VSS.
• Zkontrolujte špatné spojení (např. Poškozené / vytažené kolíky, korozi).
• Je připojení normální?

INSPECT VSS POWER CIRCUIT PRO OPEN CIRCUIT
• Ověřte, že je konektor VSS odpojený.
• Otočte spínač zapalování do polohy ON (motor vypnutý).
• Zkontrolujte napětí mezi svorkou A VSS (na straně kabelového svazku) a kostrou.
• Je napětí B +?

INSPECT VSS POWER CIRCUIT PRO KRÁTKÉ ZEMĚ
• Otočte spínač zapalování do polohy LOCK.
• Zkontrolujte, zda je uzavřený obvod mezi vývodem A VSS (na straně kabelového svazku) a kostrou.
• Existuje kontinuita?

INSPECT VSS GROUND CIRCUIT PRO OPEN CIRCUIT
• Ověřte, že je konektor VSS odpojený.
• Zkontrolujte, zda je uzavřený obvod mezi vývodem C na straně kabelového svazku (VSS) a kostrou.
• Existuje kontinuita?

INSPECT PCM CONNECTOR PRO POOR CONNECTION
• Odpojte konektor PCM.
• Zkontrolujte špatné spojení (např. Poškozené / vytažené kolíky, korozi).
• Je připojení normální?

KONTROLA SIGNÁLNÍHO OKRUHU RYCHLÉHO ŘÍZENÍ PRO OTEVŘENÉ OKRUH
• Odpojte konektor PCM a konektor VSS.
• Zkontrolujte kontinuitu mezi terminálem B VSS a terminálem PCM 1AY.
• Existuje kontinuita?

KONTROLA SIGNÁLNÍHO OBVODU PRO RYCHLOST VOZIDLA PRO KRÁTKÉ ZEMĚ
• Ověřte, že konektor VSS a konektor PCM jsou odpojeny.
• Zkontrolujte, zda je uzavřený obvod mezi vývodem 1AY PCM a kostrou.
• Existuje kontinuita?

OVĚŘTE ŘEŠENÍ PROBLÉMŮ DTC P0500 DOKONČEN
• Ujistěte se, že jste znovu připojili všechny odpojené konektory.
• Vymažte kód DTC z paměti pomocí WDS nebo ekvivalentu.
• Zahřejte motor.
• Při sledování PID řídte vozidlo za následujících podmínek po dobu 4,5 s nebo více.
- Teplota chladicí kapaliny motoru: 60 ° C {140 ° F} nebo vyšší
- Jízda v rozsahu M
- Frekvence snímače vstupních / turbínových otáček: 800 Hz nebo více
• Je přítomen PENDINGOVÝ KÓD?
http://www.autoepccatalog.com

Komentáře

Celkem 0 komentářů

  • Neregistrovaný uživatel

    Jméno: Přihlásit se

    Blog:

    Obsah zprávy*:

    Kontrolní kód*:
    Odpovězte na otázku: Co je dnes za den?