Jak rozebrat přenos Allison řady 1000/2000
Publikováno 31.05.2020 v 03:41 v kategorii popravak auta, přečteno: 53x
Toto je servisní servisní příručka, jak rozebrat přenos Allison 1000/2000.
2019 Allison DOC Transmission + GEN5 Diagnostic Software Service Service
1. Odstraňte šest upevňovacích šroubů krytu vývodového hřídele nebo vypínač napájení podle toho, co je jím vybaveno, na pravé straně převodovky, jak je znázorněno na obrázku 43.
2. Nainstalujte přidržovací přípravek podobný k té, která je znázorněna na obrázku 43, na povrch PTO, který se má použít se základnou lavice. Upozornění: Kvůli hmotnosti a hmotnosti této jednotky cítíme, že je nutné použít přidržovací přípravek zobrazený na obrázku 43, s základna příslušenství nebo ve vhodném otočném stojanu.
3. Pomocí vhodného zvedáku zvedněte převodovku a nainstalujte do základny lavice nebo do vhodného otočného stojanu.
4. Je-li převodovka uzamčena, v pánvi obrácené poloze dolů vyjměte převodník vytažením přímo ven (viz obrázek 44). Upozornění: Tento měnič točivého momentu váží asi 60 liber, proto buďte velmi opatrní.
5. Odstraňte snímač otáček motoru, snímač otáček turbíny a snímač výstupních otáček, jak je znázorněno na obrázku 45.
Poznámka: Snímač otáček motoru, pokud je k dispozici, snímač otáček turbíny a snímač výstupních otáček u modelů 2WD jsou všechny stejné části číslo (viz obrázek 45).
6. Odstraňte a zlikvidujte kroužky „O“ ze 3 snímačů rychlosti (viz obrázek 45).
7. Vyjměte spínač zálohování neutrálního startu ze strany pouzdra, jak je znázorněno na obrázku 45.Poznámka: Přepínač NSBU je přesně stejný jako přepínač 4L60-E (viz obrázek 45).

8. Otočte převodovkou v přípravku tak, aby olejová vana směřovala nahoru (viz obrázek 46).2019 Allison DOC Transmission + GEN5 Diagnostic Software Service Service
1. Odstraňte šest upevňovacích šroubů krytu vývodového hřídele nebo vypínač napájení podle toho, co je jím vybaveno, na pravé straně převodovky, jak je znázorněno na obrázku 43.
2. Nainstalujte přidržovací přípravek podobný k té, která je znázorněna na obrázku 43, na povrch PTO, který se má použít se základnou lavice. Upozornění: Kvůli hmotnosti a hmotnosti této jednotky cítíme, že je nutné použít přidržovací přípravek zobrazený na obrázku 43, s základna příslušenství nebo ve vhodném otočném stojanu.
3. Pomocí vhodného zvedáku zvedněte převodovku a nainstalujte do základny lavice nebo do vhodného otočného stojanu.
4. Je-li převodovka uzamčena, v pánvi obrácené poloze dolů vyjměte převodník vytažením přímo ven (viz obrázek 44). Upozornění: Tento měnič točivého momentu váží asi 60 liber, proto buďte velmi opatrní.
5. Odstraňte snímač otáček motoru, snímač otáček turbíny a snímač výstupních otáček, jak je znázorněno na obrázku 45.
Poznámka: Snímač otáček motoru, pokud je k dispozici, snímač otáček turbíny a snímač výstupních otáček u modelů 2WD jsou všechny stejné části číslo (viz obrázek 45).
6. Odstraňte a zlikvidujte kroužky „O“ ze 3 snímačů rychlosti (viz obrázek 45).
7. Vyjměte spínač zálohování neutrálního startu ze strany pouzdra, jak je znázorněno na obrázku 45.Poznámka: Přepínač NSBU je přesně stejný jako přepínač 4L60-E (viz obrázek 45).

1
9. Odstraňte dvanáct upevňovacích šroubů spodní pánve pomocí patice 13 mm (viz obrázek 46).
10. Vyjměte spodní olejovou vanu (viz obrázek 46).
11. Odstraňte a zlikvidujte těsnění spodní pánve, jak je znázorněno na obrázku 46.
12. Odstraňte a zlikvidujte filtr spodní pánve a těsnění filtru, jak je znázorněno na obrázku 47. 13. Odstraňte přídržné šrouby vnitřní západky a pružinové sestavy pomocí 8mm objímka, jak je znázorněno na obrázku 48.
14. Vyjměte vnitřní zarážku a sestavu pružiny, jak je znázorněno na obrázku 48.
15. Vyjměte konektor průchodu skrz pouzdro z otvoru pouzdra pomocí nástroje pro demontáž kabelového svazku Teckpakä GM, jak je znázorněno na obrázku 49.
16. Demontujte přídržné šrouby 15 těla ventilu k pouzdru pomocí objímky 8 mm (viz obrázek 50) .Poznámka: Demontujte „Pouze“ tělo ventilu na šrouby, které jsou zastíněny, jak je znázorněno na obrázku 50
17. Po odstranění 15 šroubů těla ventilu můžete tělo ventilu vyjmout a zajistit, aby se ruční kolík ventilu uvolnil z vnitřní aretační páky, viz obrázek 51.
18. Kompletní sestavu těla ventilu odložte stranou pro proces obnovy součásti.
19. V závislosti na provedení vyjměte externí olejový filtr z chladicího potrubí nebo z krytu zvonku, jak je znázorněno na obrázku 52.
20. Odstraňte přídržné šrouby sestavy chladicího potrubí, jak je znázorněno na obrázku 54.
21. Odstraňte sestavu chladicího potrubí z pouzdra zvonku, jak je znázorněno na obrázku 54.
22. Odstraňte a zlikvidujte 2 těsnění sběrného potrubí chladiče, jak je znázorněno na obrázku 54 .
23. Otočte přenos do držáku tak, aby se zvon bydlení čelí
2019 Allison Transmission DOC diagnostický software ke stažení zdarma
24. Odstraňte 2 šrouby pouzdra zvonu z každé strany pouzdra, které nejsou uvnitř pouzdra zvonu, jak je znázorněno na obrázku 55. 25. Odstraňte pouzdro pouzdra do pouzdra pouzdra, které je zastíněno, z uvnitř pouzdra zvonu, jak je znázorněno na obrázku 56.Poznámka: Odstraňte pouze stínované šrouby, jak je znázorněno na obrázku 56. K dispozici bude 11 šroubů, které jsou dlouhé 50 mm a 5 šroubů, které jsou dlouhé 70 mm.Zbývající šrouby přidržují čerpadlo do zvonku.
26. Vyjměte sestavu zvonu a olejové čerpadlo ze skříně převodovky zvednutím přímo nahoru, jak je znázorněno na obrázku 55.
27. Vyjměte a zlikvidujte rozpěrnou desku čerpadla k těsnění skříně (viz obrázek 55).
28. Odložte kryt zvonku a sestavu čerpadla stranou pro proces obnovy součásti.
29. Vyjměte kryt spojky C1 / C2 z pouzdra zvednutím přímo pomocí turbíny, jak je znázorněno na obrázku 57.Poznámka: Odstraňte axiální ložisko centrálního kola / planetového nosiče, pokud není nalepeno na centrální kolo
30. Nastavte C1 / Kryt spojky C2 stranou pro proces obnovy součásti, který je později zakryt.31. Otočte skříň převodovky tak, aby prodlužovací skříňka směřovala nahoru, jak je znázorněno na obrázku 58.
32. Pokud je podvozek vybaven převodovkou, vyjměte třmen, jak je znázorněno na obrázku 58.Poznámka: Některé modely jsou vybaveny parkovací brzdou viz obrázek 58. Modely pohonu všech čtyř kol nebudou mít ani jeden.
33. Odstraňte 16 šroubů prodlužovacího pouzdra pomocí patice 15 mm (viz obrázek 59).
34. Vyjměte sestavu prodloužení krytu a odložte proces obnovy součásti, jak je znázorněno na obrázku 59.
35. Odstraňte a zlikvidujte těsnění pouzdra prodlužovacího pouzdra, jak je znázorněno na obrázku 59.
36. Uchopte drážky výstupního hřídele a zvedněte rovně nahoru, vyjměte výstupní hřídel a planetový nosič P3 jako sestavu (viz obrázek 60).
37. Demontujte centrální kolo P3 a axiální ložisko, jak je znázorněno na obrázku 60.
38. Uchopte drážky hlavního hřídele a zvedněte rovnou nahoru a sejměte hlavní hřídel, sluneční kolo P2 a rozpěrku centrálního kola, jak je znázorněno na obrázku 62.
39. Vyjměte hřídel parkovací západky současným vytažením a zkroucením.To pomůže při odstraňování, protože je vzduchově uzamčeno ve vrtání pouzdra (viz obrázek 62).40. Vyjměte parkovací západku lehkým kroucením, abyste se odpojili od návratu parkovací západky.
http://www.ancelscanner.com
Komentáře
Celkem 0 komentářů